عفیفه

عاشقانه های من و چادرم - زهرا آراسته نیا

عفیفه

عاشقانه های من و چادرم - زهرا آراسته نیا

امر به معروفی که نتیجه عکس می دهد

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

بچه بودم، بهم گفت : اگه یک تار موت بیرون باشه ، توو قیامت با همون تار آویخته می شی
گفتم: پس همه موهام رو میندازم بیرون که وقتی آویزونم کردن نیوفتم و خیلی دردم نیاد !!

آخه عزیز من این روش صحبت با بچه ست؟
البته بگم خدا رو شکر هیچ وقت به استدلالم جامه ی عمل نپوشوندما!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۶
ســوز ستان

امر به معروف

حجاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی